• Thumbnail Wooncomplex Weerdjeshof
    Wooncomplex Weerdjeshof
  • Thumbnail Wooncomplex Weerdjeshof
    Wooncomplex Weerdjeshof
  • Thumbnail Wooncomplex Weerdjeshof
    Wooncomplex Weerdjeshof
  • Thumbnail Wooncomplex Weerdjeshof
    Wooncomplex Weerdjeshof
  • Thumbnail Wooncomplex Weerdjeshof
    Wooncomplex Weerdjeshof
  • Thumbnail Wooncomplex Weerdjeshof
    Wooncomplex Weerdjeshof
  • Thumbnail Wooncomplex Weerdjeshof
    Wooncomplex Weerdjeshof
  • Thumbnail Wooncomplex Weerdjeshof
    Wooncomplex Weerdjeshof
  • Thumbnail Wooncomplex Weerdjeshof
    Wooncomplex Weerdjeshof
  • Thumbnail Wooncomplex Weerdjeshof
    Wooncomplex Weerdjeshof
  • Thumbnail Wooncomplex Weerdjeshof
    Wooncomplex Weerdjeshof
  • Thumbnail Wooncomplex Weerdjeshof
    Wooncomplex Weerdjeshof
  • Thumbnail Wooncomplex Weerdjeshof
    Wooncomplex Weerdjeshof
  • Thumbnail Wooncomplex Weerdjeshof
    Wooncomplex Weerdjeshof
  • Thumbnail Wooncomplex Weerdjeshof
    Wooncomplex Weerdjeshof
  • Thumbnail Wooncomplex Weerdjeshof
    Wooncomplex Weerdjeshof
  • Thumbnail Wooncomplex Weerdjeshof
    Wooncomplex Weerdjeshof
Slide voor meer afbeeldingen

Wooncomplex Weerdjeshof

7006 BH Doetinchem

€ 530,00 - € 651,00 /mnd

  • Aantal woningen
    42
  • Kamers
    2 - 3
  • Oppervlakte
    54 - 73 m2

Actys Wonen Arnhem

Telefoon 026-3572222 Emailarnhem@actyswonen.nl

Sensire - samen en persoonlijk

Sensire - samen en persoonlijk

Gezondheid, zorg en welzijn. Dat is waar Sensire voor staat. Wij ondersteunen mensen in alle levensfasen met zorg die nodig is om gezond te zijn én te blijven. Dat doen we altijd samen. Samen met onze klanten, samen met collega’s en samen met andere organisaties. En altijd op een manier die bij ons past: persoonlijk en dichtbij.
 
Bewegen is innoveren: de klant als 'grote veranderaar'
Sensire wil de kwaliteit van zorg hoog houden en investeert daarom ook in nieuwe vormen van zorg. Bijvoorbeeld zorg op afstand (ook wel eHealth genoemd). We mogen zelfs met bescheiden trots zeggen dat wij daarmee in Nederland de koploper zijn. Dankzij zorg op afstand kunnen we onze klanten ook op afstand ondersteunen: 24 uur per dag, elke dag van de week, op een moment dat de klant bepaalt. Onze klanten hebben daarmee meer regie over de ondersteuning. Tegelijkertijd hebben zij vaak minder ondersteuning nodig, omdat ze met de technieken van zorg op afstand meer zelfstandig kunnen oplossen. Daardoor veranderen de vragen aan ons en veranderen wij. Dit maakt de klant de 'grote veranderaar' van Sensire. 

Meer weten? Kijk op www.sensire.nl